Υπηρεσίες

Υπηρεσίες
Συμβουλευτικό Κέντρο
Συμβουλευτική παιδιών, εφήβων και ενηλίκων
Εξειδικευμένες υπηρεσίες πρόληψης, αξιολόγησης και αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών
(Εργαλεία αξιολόγησης:
Κλίμακα WAIS-IV, Κλίμακα WISC-V,
Detroit Test, Λ-α-Τ-ω (I και II),
Ψυχομετρικό Κριτήριο Μαθηματικής
Επάρκειας της Ουτρέχτης
Επαγγελματικός προσανατολισμός

"Η ευτυχία κρύβεται όχι στο να βρίσκεις τί απουσιάζει, αλλά στο να βρίσκεις τί είναι παρόν"
-Tara Brach (ψυχολόγος)
Συμβουλευτική παιδιών, εφήβων και ενηλίκων
Η συμβουλευτική αντιπροσωπεύει μια επαγγελματική σχέση μεταξύ ενός καταρτισμένου συμβούλου και ενός πελάτη. Η σχέση αυτή είναι συνήθως πρόσωπο με πρόσωπο, παρόλο που ενίοτε ενδέχεται να συμμετέχουν περισσότερα από δύο άτομα. Είναι οργανωμένη με τέτοιο τρόπο, ώστε να βοηθά τους πελάτες να κατανοήσουν και να αποσαφηνίσουν τις απόψεις τους σχετικά με το εύρος ζωής τους και να μάθουν να επιτυγχάνουν τους στόχους που έχουν θέσει οι ίδιοι για τον εαυτό τους μέσα από σημαντικές και εμπεριστατωμένες επιλογές, καθώς και μέσω της επίλυσης προβλημάτων συναισθηματικής και διαπροσωπικής φύσης.
(Burks και Stefflre1979,απο McLeod2005,σελ30)
Οι άνθρωποι πολύ συχνά στη ζωή τους καλούνται να πάρουν σημαντικές αποφάσεις, να προσαρμοστούν σε καινούριες συνθήκες, να αντιμετωπίσουν θέματα που αφορούν την προσωπική και επαγγελματική ζωή τους, τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους ή να έρθουν αντιμέτωποι με άλλα θέματα που σχετίζονται με τα διάφορα ηλικιακά στάδια. Όλα αυτά αποπροσανατολίζουν και δημιουργούν εμπόδια στην καθημερινότητα. Μέσα από τη συμβουλευτική διαδικασία οι δύσκολες συνθήκες απλοποιούνται και οδηγούμαστε σε συναισθήματα ανακούφισης. Η ψυχολογική υποστήριξη σε όλες τις ηλικιακές ομάδες γίνεται σε ατομικό επίπεδο ή σε οικογενειακό όταν αυτό απαιτείται. Η διάρκεια των θεραπειών ποικίλει ανάλογα με τα θέματα και τις ανάγκες του συμβουλευόμενου και λαμβάνει τέλος όταν εκείνος δεν την έχει πλέον ανάγκη.
Η Solution Focused Therapy αποτελεί θεραπεία με επίκεντρο τη λύση. Περιγράφεται ως ένα πρακτικό μοντέλο που βασίζεται σε στόχους και σε σαφείς συνοπτικές και ρεαλιστικές διαπραγματεύσεις αυτών.
Εξειδικευμένες υπηρεσίες πρόληψης, αξιολόγησης και αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών.
Η Διάγνωση- Αξιολόγηση αποτελεί μια υπεύθυνη και ταυτόχρονα σημαντική διαδικασία, προκειμένου να επιλεγεί το κατάλληλο θεραπευτικό σχήμα παρέμβασης. Η μοναδικότητα κάθε παιδιού απαιτεί εξατομικευμένη αξιολόγηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του, των αδυναμιών και των δυνατοτήτων του. Η χρήση των κατάλληλων κάθε φορά ψυχομετρικών εργαλείων, δίνει άμεσα χρήσιμες και εστιασμένες πληροφορίες για τον εξεταζόμενο, γεγονός που διευκολύνει τη διαδικασία παρέμβασης. Μέσα από τις πληροφορίες αυτές διευκολύνεται η οργάνωση παρεμβατικού προγράμματος που το παιδί ακολουθεί και έτσι αντιμετωπίζει αποτελεσματικά τις δυσκολίες του. Η πρώιμη ανίχνευση είναι υψίστης σημασίας για το μέλλον των παιδιών. Μας επιτρέπει να οργανώνουμε έγκαιρα εξατομικευμένα παρεμβατικά προγράμματα, να στηρίζουμε ψυχολογικά τα παιδιά και τις οικογένειές τους και να προλαβαίνουμε ίσως μεγαλύτερες δυσκολίες στο μέλλον.
Εργαλεία αξιολόγησης
Κλίμακα WAIS-IV
Αποτελεί ένα ατομικά χορηγούμενο κλινικό εργαλείο που αξιολογεί τη γνωστική ικανότητα εφήβων και ενηλίκων με ηλικίες από 16 έως 90 ετών. Είναι η συχνότερη χρησιμοποιούμενη κλίμακα αξιολόγησης ικανοτήτων ενηλίκων σε παγκόσμιο επίπεδο. Χρησιμοποιείται ως τμήμα αξιολόγησης για τον εντοπισμό μαθησιακών δυσκολιών, νοητικής χαρισματικότητας και γνωστικών δυνατοτήτων και αδυναμιών σε εξεταζόμενους. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί επίσης και στα πλαίσια του επαγγελματικού προσανατολισμού με σκοπό την ανίχνευση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων του ατόμου.
Κλίμακα WISC-V
Αποτελεί την πλέον αξιόπιστη σε παγκόσμιο επίπεδο κλίμακα νοητικής αξιολόγησης για παιδιά. Απευθύνεται σε ηλικίες από 6 ετών έως και 16 ετών και 11 μήνες. Προσφέρει πλούσιο και λεπτομερές υλικό με σκοπό την κατανόηση των ενδοατομικών δυνάμεων και ελλειμμάτων του παιδιού, του μαθησιακού προφίλ του, της νευροψυχολογικής λειτουργικότητάς του και των ψυχοεκπαιδευτικών αναγκών του. Κρίνεται απαραίτητη για τη διάγνωση και το σχεδιασμό εξατομικευμένου προγράμματος και τα αποτελέσματά της αποτελούν οδηγό για εξατομικευμένες παρεμβάσεις.
Detroit Test
(DTLA-P:4.0 έως 7.11 ετών-DTLA-4: 8.0 έως 15.11 ετών)
Αποτελεί εργαλείο που αξιολογεί τα επίπεδα μαθησιακής επάρκειας. Μέσα απο ένα σύνολο ερωτήσεων καλύπτει ένα ευρύ φάσμα αποκτημένων ικανοτήτων (νοητικών- γνωστικών- μαθησιακών) και οδηγεί σ ένα γενικό πηλίκο επάρκειας. Ανήκει στην κατηγορία των τεστ που μετρούν διαφορετικές νοητικές ικανότητες και παρέχει πληροφορίες για τη γενική ανάπτυξη του παιδιού, τις ενδοατομικές δυνατότητες και αδυναμίες. Προσφέρει ένα ολοκληρωμένο προφίλ του παιδιού.
Λ-α-Τ-ω (I και II)
Το ψυχομετρικό αυτό κριτήριο αποτελεί τεστ γλωσσικής επάρκειας κατάλληλο για παιδιά και εφήβους ηλικίας 4 έως 16 ετών. Στόχος του είναι η ανάδειξη ενδοατομικών διαφορών σε ότι αφορά τις ικανότητες απόκτησης του λόγου καθώς και γενικότερα τη γλωσσική επάρκεια των παιδιών, προϋπόθεση για μια ολοκληρωμένη διαφορική διάγνωση. Συγκεκριμένα, εκτιμά την επάρκεια των γλωσσολογικών στοιχείων του λόγου σε επίπεδο πρόληψης, οργάνωσης και έκφρασης, εκτιμάει την ικανότητα κατανόησης και οργάνωσης προφορικού και γραπτού λόγου και αναδεικνύει το ιδιαίτερο προφίλ των μαθητών. Έτσι είναι πιο εύκολο να σχεδιαστούν κατάλληλα προγράμματα για μαθητές που παρουσιάζουν δυσκολίες.
Ψυχομετρικό Κριτήριο Μαθηματικής Επάρκειας της Ουτρέχτης
Το κριτήριο μαθηματικής επάρκειας κατασκευάστηκε για την εκτίμηση της μαθηματικής επάρκειας μαθητών ηλικίας 7.06 έως 15.05 ετών. Αποτελείται από τρείς υποδοκιμασίες οι οποίες καλύπτουν τους τρείς τομείς της σχολικής μαθηματικής γνώσης που συνθέτουν τη μαθηματική επάρκεια. Το λεξιλόγιο, οι υπολογισμοί και η επίλυση των προβλημάτων. Το κριτήριο χρησιμοποιείται για να αναγνωριστούν οι μαθητές που έχουν σημαντικά χαμηλότερη μαθηματική επάρκεια από τους συνομηλίκους τους. Επίσης, να προσδιοριστούν οι ενδοατομικές αδυναμίες και δυνατότητες μεταξύ των μαθηματικών ικανοτήτων και έτσι να σχεδιαστεί εξειδικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης.
Επαγγελματικός προσανατολισμός
«Διάλεξε ένα επάγγελμα που σου αρέσει και δεν θα ξαναχρειαστεί να δουλέψεις στη ζωή σου»
Κομφούκιος
Ο Επαγγελματικός Προσανατολισμός είναι η υποστήριξη μέσω έγκριτων ψυχομετρικών τεστ, με σκοπό να συνειδητοποιήσει κάποιος τις γνώσεις, τις ικανότητες, τις δεξιότητες, τα ενδιαφέροντα και τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς του. Η επιλογή ενός επαγγέλματος δεν πρέπει να αποτελεί τυχαίο γεγονός. Η δυνατότητα να εκφραζόμαστε μέσα από το επάγγελμα αποτελεί βασικό στοιχείο για να αναπτυχθεί η δημιουργικότητα και η αποδοτικότητά μας και με αυτόν τον τρόπο οδηγούμαστε στην προσωπική ευημερία.
Το Άριστον Τεστ αποτελεί το πλέον αξιόπιστο τεστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού, όπου μέσα από μια ολιγόλεπτη διαδικασία ο υποψήφιος ιεραρχεί τα ενδιαφέροντά του βάση 2000 επαγγελματικών ειδικοτήτων. Σε συσχετισμό με τα χαρακτηριστικά της δομής της προσωπικότητάς του, διαπιστώνει ποιά είναι τα επαγγέλματα που του ταιριάζουν και μπορεί να ασκήσει με επιτυχία, ποιά τμήματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να επιλέξει και πώς να συμπληρώσει αποτελεσματικά το μηχανογραφικό του δελτίο.
Κλείστε ραντεβού τώρα
Επικοινωνήστε μαζί μας
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω της παραπάνω φόρμας ή αποστέλλοντας μήνυμα στο email
ή στα τηλέφωνα που βρίσκονται παρακάτω.